dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

02 December 2008

Bila teman merapu

Kata kekawan teman ni kuat merapu tetapi tadi kat Kelab Anje lepas je 9W2SBQ balik teman pun merapu lagi dengan 9W2DGG. Macam macam yang teman merapu sampai teman ingat Anas tak leh tido malam ni memikio kan apa yang teman merapu tu tadi....

buat Anas : PEGI TIDO!!!

p/s : bola dah start. ESPN 812

2 comments:

leman3suku said...

lu kalo merapu memang nombot 1

game slow

YM?

kuda_laut said...

mmg pung..

Post a Comment