dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

24 December 2008

hudud lagi

Kan teman dah khabo, perkara ni perlukan lebih penerangan. Gelak guling guling teman baca komen kat sini. Ada yang masih tak paham apa itu hukum hudud. Sampai ingat bila jalankan hukum hudud ada yang kena khatan. Bak kata anak teman "KELAKAR LA"

Kepada PAS tak perlu la tunggu media perdana buat penerangan. Deme tu banyak cerita lain lagi nak cover. Cerita Camry kat Perak, Cerita MB Selangor dengan tanah runtuhnya. Cerita orang orang kaya di Bukit Antarabangsa dan macam macam lagi cerita yag tak sepatutnya.

sumber

No comments:

Post a Comment