dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

22 December 2008

Jom Makan


agak2 kome tau tak kat maner tempat nih...
teman dah lapo nih...
nak pegi jom...
ADA BRAN KER???

8 comments:

peihong said...

wei pegi tak ajak teman ke........
hampessssss

pesan sebungkus boleh ka

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

weh..takkan kome masuk kedai ni..???

peihong said...

nengok kan signboard memang la tak nak masuk

tapi kat kedai ni le terletaknya the origin of famous nasi vanggey atau nasi ganja.

yang beratur kat depan tu semua nak beli nasi kandar yang terkenal ni le

dugong_darat said...

sedap woo kak ummi...
sodap baik nyer...
nnt kak mai ipoh teman bawak akak gi sana...

hehehe...
sori bro lambat...
burppp...
makan sebelah awek pakistan...
makin berselera teman...

peihong said...

mike tapau je untuk kak ummi tu....

teman takut lepas pekena hari hari berulang dari teluk intan ke ipoh....

kekekekekeke

dugong_darat said...

yang tu bahaya...

Tapi no hal nyer...
Teman hari-hari bleh makan kat sini...
Tapi kak ummi kene belanja la...

bak kater mamat pakistan tu tadi...

"me addicted to this"
"me must eat this"
"me cannot work after lunch"

kuda_laut said...

pergh..kenyang dah..ada awek cun woooo..
memula teman naktapau..awek cung punya pasai..lansung x jadi..
mkn kat situ jer..perut kenyang..mata pun kenyang..hohohohoho

dugong_darat said...

buntot???

Post a Comment