dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

23 December 2008

Kelah Oh Kelah

mcm kenaj je ikan ni..
ikan apa ek..

hoh..ini pun sama la..
ikan apa ek..

haaaaaaa..yg ni ikan peberet teman..
dah banyak kali dah dpt buru ikan ni..
cube teka ikan ape..??heheehe..



hoh..yg ni teman dari dulu teringin nak ngail..
sampai la ni blm tercapai hajat teman..
raja ikan air tawar ni..
rasanya sume tau kot ikan apa ni kan..kan..kan..




haaa..sumer sumer ikan d atas..
blh dtemui d kwsan sungei yg mcm gini..
ada brani ka mau bikin satu trip..
huihuihuihuihui..






1 comment:

dugong_darat said...

brani brani brani...
kater dugong yang duk kat darat...

Post a Comment