dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

25 December 2008

KESIBUKAN MELANDA DIRI...

sorry guys..
kembang x de masa ar nk post blog kat sini..
bz sgt..
nk kna wat asssignment yg memerlukan otak yg serabut ini diperahkan untuk memproducekan benda yg dah ader kat pasaran...
teman just wat report jer..
tp sepenuh otak ni diperahkan tuk way keje nie..
hehehehe...
next week ader test lagik...
tp xtau ar open book test ke x....
hehhe..
nk siapkan jugak report nie..
jumaat dah kna send draft kat lecturer....
sabtu ader kelas..
ala bosannyer..
huhuhu
tp x bosan ar coz ma pingu dtg kolej..
abg anaz, jgn jeles ar..
hehehhehhehe...

7 comments:

kuda_laut said...

hohohoho..ingatkan bz tgh mencari tarikh yg sesuaiiiiii...hohohohoho..molek sungguh ni anaz mike taruk gambo kembang hat tu..ekekkekekekeke..

9w2AYG @ kembang said...

xskolah tol la abg mat nie..
bz ar..
ni pn x siap lagi report asmt lagi nie...
tp amik kesempatan on9 jap...
tarikh yg sesuai aper nyer....
tarikh nk amik exam ader ar..
huhuhuh....

kuda_laut said...

lohh..ader kerrrr..ingat tdoq dah....hohohohoho....

dugong_darat said...

aper cer...
teman pun tak tiduq lagi nih...

9w2AYG @ kembang said...

ala..
wat asmt..
mmg ar x tdo lagik..

streamyxboy a.k.a 9W2AAA said...

aku pun tak tidor lagi ni....
boring siot......

dugong_darat said...

korek idung....

Post a Comment