dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

21 December 2008

lagu

gua manyak suka ini lagu
itu boery marantika munya lagu

lia munya tajuk
biarlah bulan bicara

ini lagu manyak stim
ini lagu manyak best
ini lagu bikin gua tido lena

tapi
gua denga ala olang talak suka ini lagu
gua denga ini lagu rtm terengganu mau ban

jangan ban
kalo mau ban kena ban lagu negaraku jugak
apa pasai
negaraku asai dari lagu terang bulan
lagu terang bulan asainya lagu perak

jangan ban lagu fav gua

5 comments:

peihong said...

lagu HIJAU nyanyian zainal pun teman dengo nak kena ban kat terengganu

dugong_darat said...

ku lihat HIJAU......

peihong said...

lagu terbaru yang masuk dalam list ialah lagu ENGKAU LAKSANA BULAN - Tan Sri P Ramlee

dugong_darat said...

hehehehe...

Ader satu lagi...

Di Wajah Mu ku lihat bulan - Sam Saimun...

Best woo

http://www.youtube.com/watch?v=52KCltL_ils

peihong said...

jangan lupa kalo bulan bisa ngomong

Post a Comment