dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

02 December 2008

reformis bogel?

gua terperanjat
dulu lu olang angkat banner
sekalang lu olang mau BOGEL
manyak advance
manyak bagut
cadangan gua :
jangan angkat reformis laki je
itu pompuan pun angkat sekali
baru masa bikin ini demonstrasi ramai olang mari
tapi itu pompuan mesti yang muda punya
tua punya tak mau
susah mau juai la itu video
mau lagi bagus angkat itu tiang sekali
boleh bikin pole dance
kalo mau angkat wisel pun boleh jugak
INGAT
jangan lupa kasi tau bila dan dimana
gua mesti turun looooo
gua suka FREE SHOW

3 comments:

peihong said...

kalo ini macam teman pun nak pegi....
kena pinjam kamera video cikgu nik ni

leman3suku said...

lu kalo pasai layan blues memang nombot 2
nombot 1 gua la

dugong_darat@9w2DGG said...

nak ikut sekali....

Post a Comment