dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

16 December 2008

replacement siri TURUN 5

Tadi RTM call kata episod 5 TURUN teman tu kena reject. Deme kata tak relevan.

Nasib baik teman ada standby replacement. Kalo tak naya je.

Semalam minyak turun. Masih mengekal kan rekod dengan penurunan sekupang je. Jadi le. Nasib baik semalam teman tak jadi isi minyak kereta. Kalo tak hari ni mau teman naik minyak pulak.

Dalam masa dok isi minyak tadi (dengan rega baru) teman terpikio masa DSAI debat dengan mat buih tu. DSAI kata boleh turun lima kupang. Kalo la jadi tuko gomen ari tu gerenti la ni teman isi minyak dengan rega RM1.30/liter. Tu belum kira kalo reganya dibuat secara linear dengan rega minyak dunia. Gamaknya mau reganya dalam RM1.00 je.

Nampak gayanya kena turunkan gomen yang ada ni. Penaik gomen baru.....

p/s : kena cari fund untuk januari ni. teringin nak usha mek ganu kat KT nun.

No comments:

Post a Comment