dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

17 December 2008

Tak mau campur urusan

Pak lah berjanji tidak akan menggangu...
atau mencampuri urusan pentadbiran negara...
setelah beliau meletakkan jawatan Mac nanti...
sambil berkata dalam hati...

'kita nih bukan mcm Tun nuh... dah letak jawatan, biak pi la orang baru nak buat apa... yang hang pi menonong duk kaco pungkok orang tu pasai apa...???'

'Hangpa kan tau,aku bukan ada projek tuk negara...yang perlu aku duk pantau lagi...aku dah siap peraib maner bleh...abis bulan tiga nuh...aku bleh duk melangut duk layan bini aku...dulu tak bleh laya sgt...kang depa kater aku kuat tiduq...camne aku tak tiduq...memalam tak cukup tiduq...hangpa pepaham sendiri dah la...'

'Aku tinggai bukan tinggai saja...Aku tinggaikan masalah kat Najib tu...Biak di pi buat kereja sikit...Baru ada thrill jadi perdana menteri...kah kah kah kah...padan muka kat hang...'


ADA KA LAGU NIH???

ubat jiwa 8

Dear Tech Support:

Last year I upgraded from Girlfriend 7.0 to Wife 1.0. I soon noticed that the new program began unexpected child processing that took up a lot of space and valuable resources.

In addition, Wife 1.0 installed itself into all other programs and now monitors all other system activity. Applications such as Poker Night 10.3 , Football 5.0 , Hunting and Fishing 7.5 , and Racing 3.6.

I can¡¦t seem to keep Wife 1.0 in the background while attempting to run my favorite applications. I¡¦m thinking about going back to Girlfriend 7.0 , but the uninstall doesn¡¦t work on Wife 1.0 . Please help!

Thanks,
Troubled User¡K..

___________________ __________________
REPLY:
Dear Troubled User:

This is a very common problem that men complain about.

Many people upgrade from Girlfriend 7.0 to Wife 1.0, thinking that it is just a Utilities and Entertainment program. Wife 1.0 is an OPERATING SYSTEM and is designed by its Creator to run EVERYTHING !!! It is also impossible to delete Wife 1.0 and to return to Girlfrie nd 7.0 . It is impossible to uninstall, or purge the program files from the system once installed.

You cannot go back to Girlfriend 7.0 because Wife 1.0 is designed to not allow this. Look in your Wife 1.0 manual under Warnings-Alimony/Child Support . I recommend that you keep Wife 1.0 and work on improving the situation. I suggest installing the background application ¡§Yes Dear¡¨
to alleviate software augmentation.

The best course of action is to enter the command C:\APOLOGIZE! because ultimately you will have to give the APOLOGIZE command before the system will return to normal anyway.

Wife 1.0 is a great program, but it tends to be very high maintenance. Wife 1.0 comes with several support programs, such as Clean and Sweep 3.0 , Cook It 1.5 ! and Do Bills 4.2 .

However, be very careful how you use these programs. Improper use will cause the system to launch the program Nag Nag 9.5. Once this happens, the only way to improve the performance of Wife 1.0 is to purchase additional software. I recommend Flowers 2.1 and Diamonds 5.0 !

WARNING!!! DO NOT, under any circumstances, install Secretary With Short Skirt 3.3 . This application is not supported by Wife 1.0 and will cause irreversible damage to the operating system!

Best of luck,

Tech Support

ubat jiwa 7

All the organs of the body were having a meeting, trying to decide
who was in charge.

"I should be in charge", said the brain, "because I run all the
body's systems,so without me nothing would happen".

"I should be in charge", said the blood, "because I circulate oxygen
all over, so without me you'd all waste away".

"I should be in charge", said the stomach, "because I process food
and give all of you energy".

"I should be in charge" said the legs, "because I carry the body
wherever it needs to go."

"I should be in charge" said the eyes, "because I allow the body to
see where it goes."

"I should be in charge", said the rectum, "because I'm responsible
for waste removal".

All the other body parts laughed at the rectum and insulted him, so
in a huff, he shut down tight. Within a few days, the brain had a
terrible headache, the stomach was bloated, the legs got wobbly, the
eyes got watery and the blood was toxic.

They all decided that the rectum should be the boss.

The moral of the story......?

You don't have to be important to be in charge... just an ASSHOLE!

ubat jiwa 6

Suatu hari Ali mengeluh sakit siku kepada ash. Ash menyarankan kepada Ali pergi membuat analisa penyakit menggunakan komputer doktor yang ada di farmasi. Komputer doktor tersebut boleh menganalisa penyakit lebih cepat dari doktor dan kosnya lebih murah dari doktor biasa.

"Cukup masukkan sampel urine dan komputer akan menganalisa masalah kamu lalu mengatakan pada kamu apa yang harus kamu lakukan. Kosnya cuma RM 10.00 saja."

Ali berfikir tak ada salahnya dicuba, jadi dia mengisi botol kecil dengan sampel urine-nya dan pergi ke farmasi. Melihat ada komputer yang dimaksud, Ali meletak urine-nya pada tempat yg dikhaskan dan memasukkan RM 10.00.

Komputer lalu mengeluarkan bunyi aneh dan lampu berkelip2 disana-sini. Setelah muncul bunyi BEEP, keluarlah kertas kecil hasil print yang menganalisa penyakit Ali, tertulis : "Penyakit di siku kamu kerana banyak bermain tennis. Bilaslah siku kamu dengan air panas. Jangan mengangkat beban yang terlalu berat. Semoga sembuh dalam masa dua minggu."

Malamnya, Ali yang masih terkejut dengan kecanggihan teknologi komputer doktor itu berfikir bahawa dunia kedoktoran benar-benar mengubah zaman. Ali lalu terfikir apakah komputer itu boleh ditipu. Lalu Ali membuat campuran dari air masak di rumahnya ditambah urine dari kambingnya, isterinya dan anak perempuannya. Lalu di atasnya, Ali menambah spermanya hasil masturbasi. Lalu Ali kembali ke farmasi tersebut, mencari komputer doktor, meletakkan campuran itu dan memasukkan RM 10.00. Komputer mengeluarkan bunyi aneh dan lampu berkelip2 disana sina, lalu mengeluarkan printohut:

"Air masak di rumah kamu terlalu dingin. Cubalah beli pemanas air. Kambing kamu kecacingan. Beri dia vitamin. Anak kamu menagih dadah. Masukkan dia ke pusat pemulihan. Isteri kamu hamil lagi, bayi kembar perempuan. Bukan hasil dari hubungan denganmu. Cari peguam. Dan kalau kamu tidak berhenti masturbasi, siku kamu tidak akan sembuh."

Lingkaran Nyamuk


Ni menatang ni namanya ubat nyamuk..
sebabkan ubat nyamukni la nyamuk zaman..
la ni dah lali ngan racun..
hehehehehe..
sbbnya kita beri dia ubat..
bukan racun..
kokokokokokoko..

ubat jiwa 5

Sebelum anda memutuskan untuk berkahwin dengan seorang "programmer", anda perlu pikir dengan semasak-masaknya dulu sebelum anda menyesal dikemudian hari.

Ini adalah contoh daripada seorang hamba Allah yang mengadu pada mengenai hubungan dia dan si suami, seorang programmer setiap hari..................

Suami: (Setelah balik lewat dari pejabat) "Selamat malam sayang, sekarang saya logged in."
Isteri: Abang ada beli tak barang yang saya pesan tadi?

Suami: Bad command or filename.

Isteri: Tapi kan ke saya dah call abang pagi tadi kat pejabat suruh abang beli!
Suami: Errorneous syntax. Abort?

Isteri: Ish. Abang nih, takkan itu pon tak ingat? Hahaa..... Abang kata tadi dalam telefon nak beli tv? Mana dia?
Suami: Variable not found...

Isteri: Abang nih memang tak bole harap la. Bak kad kredit abang. biar saya pergi belikan dan shopping barang dapur sekali.
Suami: Sharing Violation. Access denied...

Isteri: Abang ni tak sayang saya ke? abang lebih sayang komputer abang tu dari saya. Saya tak tahan la kalau macam ni selalu.
Suami: Too many parameters...

Isteri: Saya menyesal pilih abang sebagai suami saya. Harapkan muka je hensem.
Suami: Data type mismatch.

Isteri: Abang nih memang betul-betul tak berguna la.
Suami: It's by Default.

Isteri: Macamana pula dengan gaji abang?
Suami: File in use ... Try later.

Isteri: Kalau begitu, apa peranan saya disisi abang sebagai isteri?
Suami: Unknown Virus.

Alfatihah

Berita yang agak mengejut kepada semua anak seni...
Pelakon Nasir P. Ramlee telah kembali ke rahmatullah...
Pada 17/12/2008 jam 5 petang tadi...
Allahyarham menghembuskan nafas terakhir...
Akibat daripada serangan jantung dan kencing manis...

Sama-2 lah kira berdoa agar Allahyarham dicucuri rahmat...
Dan diletakkan di sisi orang-2 yang beriman...

Alfatihah.....

ubat jiwa 4

Masa aku balik dari Singapore menaiki keretapi adalah tiga orang yang duduk bersama, dua didepan aku satu kat sebelah. Yang kat depan aku ni, orang American dan disebelahnya orang Cuba. Sebelah aku pulak orang Bangladesh. Dalam perjalanan tu kami pun berborak-boraklah pasal negara sendiri...borak punya borak, tiba-tiba si American ni pun keluarkan duit dollar dia lalu dibakarnya, dikeluarkannya sebatang rokok lalu dibakarnya rokok itu dengan duit tadi, lepas tu dibuangnya duit itu keluar. Terkejutlah semua melihat kelakuan Mat salleh tu tadi... bertanyalah si
orang Cuba tadi "Why you do that for?". Dengan selamba mat salleh tu menjawab "Don't worry, I got a lot american dollar in my country".

Tercengganglah masing-masing. Belum habis tercenggang..si Cuba ni pun tiba-tiba mengeluarkan sebatang curut (curut Cuba adalah antara yang termahal didunia) lalu dinyalakannya. Belum sempat beberapa sedut..terus dia membuangnya keluar tingkap..."Why you do that for" kata American tadi... "Don't worry, i got a lot cigar in my country".

Terkejutlah aku dibuatnya. Masa tu aku tengok Bangladesh tu tengah pikir apa nak dibuat pulak. Masa dia tengah fikir. Aku pun apa lagi... tangkap Bangla tu terus aku campak ke luar tingkap....belum sempat dia orang tanya lagi aku pun cakap lah...,
"DON'T WORRY, I GOT A LOT BANGLADESHIS IN MY COUNTRY"

ubat jiwa 3

Shopping
Awal Perkahwinan
Isteri : "Jom kita pergi shopping"
Suami : "Jom..dari duduk rumah, bosan plak.."

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Jom kita pergi shopping"
Suami : "Abang penat laaa..Ayang pergi sendiri laaa.."

Penghujung perkahwinan
Isteri : "Jom kita pergi shopping"
Suami : "apa la shopping, buat habis duit jer.."

***

Makan
Awal Perkahwinan
Isteri : "Hari ini kita makan kedai ye.."
Suami : "OK..no problem.."

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Hari ini kita makan kedai ye.."
Suami : "Awak tak boleh masak ke ?"

Penghujung perkahwinan
Isteri : "Hari ini kita makan kedai ye.."
Suami : "Lebih baik kawin lain yang boleh masak untuk abang"

***

Anak
Awal Perkahwinan
Isteri : "Ayang mengandung.."
Suami : "Abang tak sabar nak lihat anak kita.."

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Abang tolong buat susu anak.."
Suami : "Abang mengantuk laa..ayang buat laaa.."

Penghujung perkahwinan
Isteri : "Cuba awak tegur anak tu sikit.."
Suami : "Haiii..anak awak..awak ajelah yang tegur..."

***

Kerja Rumah
Awal Perkahwinan
Isteri : "Ayang masak, abang kemas rumah ye.."
Suami : "OK..no problem.."

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Ayang masak, abang kemas rumah ye.."
Suami : "Saya penat, awak ajelahh yang buat.."

Penghujung perkahwinan
Isteri : "Ayang masak, abang kemas rumah ye.."
Suami : "Awak tak boleh buat keee.."

***

Hadiah
Awal Perkahwinan
Isteri : "Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?"
Suami : "Apa yang ayang inginkan.."

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?"
Suami : "Setiap tahun saya berikan...tak cukup lagi ke ?"

Penghujung perkahwinan
Isteri : "Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?"
Suami : "Tak payah le hadiah-hadiahhhhh..."

***

Masak
Awal Perkahwinan
Isteri : "Ayang tak pandai masak.."
Suami : "takpe, biar abang masak.."

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Ayang tak pandai masak.."
Suami : "masak jer la apa2 jer.."

Penghujung perkahwinan
Isteri : "Ayang tak pandai masak.."
Suami : "awak ni memang pemalas.."

Maintaining Perdana not expensive

Dulu masa Terengganu cakap...
Kome nyer maintenance mahal...
Idak lak kome meloncat...
Nih bila Perak cakap...
Sampai ke langit kome terobang...
Apa hal???

Oh yob...
Bukan tunggu Perak cakap jer...
Teman pun rhamei kawan pakai perdana...
Dah nak muntoh bayo maintenance...
Maner idak nyer...
Enjin jenih 25 tahun dulu punyer teknologi...
Spare part mahei nak mampuih...
Lagi mau kater maintenance murah...
Yob pakai aper???
Iswara Kete Kebei ker???

ubat jiwa 2

ada masa dahulu, ada sebuah kampung dimana semua rakyatnya amat
RAJIN belaka tidak ada yang malas.

Jadi pada suatu hari, rajanya membuat pengumuman hendak mencari
seorang yang malas.

Semasa perhimpunan itu, adalah seorang lelaki mengaku
Katanya : "saya adalah yang paling malas"

Raja pun bertanya : "apa tahap malas awak?"

Lalu jawab lelaki tersebut : "kalau saya hendak makan,ada orang yang menyuapkan saya".

Tiba-tiba datang seorang lelaki lagi : "Saya lebih malas lagi dari dia tuanku".

Tuanku pun bertanya kepadanya : "sampai mana pulak tahap malas awak?"

maka jawabnya : "Kalau saya makanpun, sampai ada orang tolong kunyahkan".

Maka raja pun terdiam?

Tanpa disangka2 datang seorang budak lelaki datang kepadanya sambil berkata: "saya adalah yang paling malas tuanku".

Raja pun bertanya, : "bagaimana pula tahap kemalasan awak?"

budak itu pun menjawab : "Nak cite pun malas".

Selepas Nenek Maimun

Dikhabarkan dari KT...
Selepas Nenek Maimun...
Menarik diri untuk bertanding...
Pilihanraya kecil di KT...
Muncul sorang lagi hero...
Di harap beliau bleh mencetuskan sesuatu...
Hehehehehe...

p/s teman tak bleh nak komen lebih-2...
sebab dia yang bertanding...

ubat jiwa 1

Natasha tertidur seketika ketika berada didalam kereta yang dipandu oleh kekasihnya lalu bermimpi .

Dia bermimpi yang mereka berdua sudah berkahwin dan mempunyai 3 orang Anak. Mereka hidup aman bahagia sehinggalah Natasha mengetahui yg suaminya itu bermain kayu 3 dan mempunyai perempuan simpanan. Bereka bertengkar...

Natasha : Ooo dulu bukan main janji Sehidup semati.
Suami dia: Ala, jgn la marah Dah. Tiba2 Natasha Mengigau lalu menjerit "HANTAR SAYA BALIK RUMAH MAK BAPAK SAYA!!!!"

Dengan selamba, kekasihnya yg masih memandu tadi berkata
"Ye la, kan tiap2 hari saya fetch awak balik opis, nak hantar kemana lagi kalau bukan rumah mak bapak awak?"

Kalau Guna BM

Kekadang tu...
Mungkin ader sebab kenapa sesuatu tempat...
Dalam Malaysia nih terpaksa guna nama...
Dalam bahasa Inggeris...
Maner idak nyer...
Kalau la CIQ (Kompleks Kastam, Imigresen dan Kuarantin)...
Mengguna Basaha Malaysia...
Takker jadi KKIK atau KOMKIK...
Bantai lak kompleks tu tukor jadi pusat...
Dah namer nyer POKIK...
Ish buruk benor bunyi nyer...

Tapi idak ler DBP nak saman...
Sebab tak guna Bahasa Malaysia...
Ish ish ish...

WA PUN TAK TAU LOR......

'Hari minggu makan pengat, sendiri mau ingat'

Asam garam rumahtangga

Perselisihan pendapat atau bergaduh tu biasalah. kalau tak rumahtangga tu sunyi pula dan boring..Tiada pula pahit manisnya.

Apa yang anda perlu buat apabila isteri anda mengamuk?
Serlahkan kehebatan anda bila menghadapi situasi tegang ketika isteri tengah marah!


bila isteri mula turun tok nenek baling barang
--------------------------------------------------------------
anda cuba sambut ape yg dorang baling tu. inilah masanyer anda nak tunjuk kepantasan anda menjadi goal keeper.


Bila isteri anda mule menjerit tak pasal menengking, membebel tanpa henti
--------------------------------------------------------------
anda menyanyilah sekuat hati dengan penuh perasaan mengikut melodi sebenar penyanyi asal.
inilah masenyer anda nak tunjok yg suara anda sedap giler!


Bila isteri anda tenung anda cam nak telan (garang arh konon!)
--------------------------------------------------------------
anda senyum jek pandang isteri anda tuh! inilah masenyer anda tunjuk betapa machonya anda ketika senyum!


Bila isteri anda hambik sumer barang dia bungkus ala nak lari rumah
--------------------------------------------------------------
anda tolong kemaskan barang dia. hambik semua barang dia masukkan dalam plastik sampah kaler hitam tuh.
Inilah masenyer anda nak tunjuk betapa rajinnyer anda, ringan tulang dan suka membantu.


Bila isteri anda menangis akibat terlalu marah dan sakit hati hingga mengalirkan airmata
--------------------------------------------------------------
anda ketawalah berdekah hingga terguling.
Inilah masenyer anda nak buktikan bahawa anda berusaha buat isteri anda gumbira ketika dia sedang berduka, sedih dan terluka!

p/s : try at your own risk - pesanan penaja

Touareg


Mau beli ker???
Ini kereta sekrang ala diskaun...
5 angka punyer diskaun...
Tak cayer ker???
Bleh kasi baca sini...

Kenyataan

Bekas menteri nih...
Cakap macam nak bunuh sendiri...
Kerajaan tambah wang subsidi lah...
Bagi turun harga minyak lah...
Macam nak bagi tau orang KT...
Jangan lupa jasa orang...
'Kami dah rasuah banyak kat hangpa nih...
Jangan la pilih pihak pembangkang...'

Hello dato...
Jangan perbodohkan orang lagi...
Itu memang kerja kerajaan...
Deme mesti buat camtu...
Tapi bila nak raih undi ker baru nak buat...
Gamaknyer kalau selagi tak meninggal arwah nyer dulu...
Sampai ke pilihan raya yang akan datang...
Baru dapat royalti tu...
Lagi 4 tahun nih camne???
Lagi nak suruh rakyat merana ker???
Aper hal???

Pastu speculate apa pembangkang nak kater...
'Hantu' nih sebetuinyer saper yang punyer???
Pembangkang ker???
Acoh amma...
Udah-2 la tu...
Don't speculate nonsense idea...
Try to find that 'Ayah Pin'...
Tanyer camne nak menang kat KT tu...

'Hari minggu makan pengat, sendiri mau ingat'

Power Fence

Pada perkiraan teman...
Boleh dikaterkan...
Pakar yang dibuat oleh pakcik nih...
Memang power...
Terus insaf si pencuri tu...

So pada rerakan yang selalu outstation...
Macam kawan teman yang sorang tu... (peihong tau saper)
Bleh kut gi menuntut ilmu buat pagor...
Supayer umah nyer selamat dari pencuri...

Bukan nak belasah si pencuri tu pun...
Nak bagi dia insaf jer...

Hehehehehe....

Jom ke Thailand

Jom arrr ke Thailand....
Ada tiket free wooo...
Bleh jumpa PM baru Thailand...
Bleh minta projek...
Luaskan Jalan ke Danok...
Bleh selalu meronggeng...

hehehehehehe....

Just a joke...

Pada satu pagi, bertanya si isteri pada si suami:

Isteri : Abang tengok jiran kita yg baru pindah tu?

Suami : Kenapa?

Isteri : Tiap pagi sebelum pergi kerja, suami dia akan cium isterinya. Bila pulang kerja, dia akan berikan isterinya sekuntum bunga mawar. Loving betullah mereka. Kenapa abang tak buat macam tu?

Suami : Nak mampus...!!! Mana abang kenal isteri dia?

Internet Explorer



So kome sekang nak pakai browser aper???
Teman tolong kome buat pilihan lagi...
Baca kat sini...

p/s teman guna firefox 3.01 dan opera... tapi opera mini still tak bleh guna kat phone teman... hampeh

Kalau Takut Di Lambung Ombak

Kalau Takut Di Lambung Ombak...
Jangan Berumah Di Tepi Pantai...
Kalau tak nak orang asyik duk tembak...
Cakap yang elok-2,
buat keje elok-2
tentu orang kater mike baik dan pandai...<---- hehehe nak bagi ader bunyi ai ai tu...

News here...

'Hari minggu makan pengat, Mat...cakap la suruh ajak, teman mesti ajak mike nyer'

Ayah Pin Muncul Kembali

Ayah Pin dilihat pulang ke tanahair...
Selepas lama duk dalam Teko kat langit tu...
Pulang nak beraya AidilAdha...
Gamaknyer kat ataeh tu takder kenduri korban kut...
Abis camne nak sembelih...
Ate lembu pun ader sayap kat atas tu...
Dah dapat kat darat...
Di sembelih lak ekornyer dulu...
Gamaknyer takut lembu tu trobang cam kat ataeh tu kut...

hehehehehe...
Any way selamat pulang ke tanah air Ayah Pin...

p/s teman cuma kenai Ayah Pin Kerajaan Laut yang duk kat Kampung Sedili Besor kat Kota Tinggi tu... Ajenyang samer jer ruper nyer...

PM baru Thai

Pemimpin pembangkang daripada Parti Demokrat, Abhisit Vejjajiva atau 'Mark Vejj' hari ini memenangi pengundian di Parlimen dan dipilih sebagai Perdana Menteri baru Thailand. Beliau dikatakan akan membawa revolusi baru dalam pemerintahan kerajaan Thailand dengan menetik beratkan 'good governance and ethic' berbanding dengan 'authoritarianism' seperti zaman pemerintahan Thaksin...

Beliau juga diharap dapat menyatukan rakyat Thailand dan menghentikan keganasan di selatan yang kian hari kian meruncing.

Profile beliau boleh didapati di sini, di sini, dan di sini.

Aper pun teman berharapkan pemimpin baru nih akan mengubah pergolakan di Thai menjadi lebih aman. supaya tahun depan teman bleh pegi untuk join International FOX Hunt... hehehehe...

p/s... agak-2 tak suka teranjang jer kuar...tapi tak Malaysia bila lagi???

MUTHU & PRESS

At a political rally, Muthu was arrested. Why????????? ???
Because a lady journalist with a badge which read '*PRESS*'
pinned on the right part of her blouse walked past him...
and he did it!

Atas Permintaan


cukup besaq x rerakan?????hehehehe..

Danjuro San...

Sambil-2 duk melawat kawan-2 nyer blog...
Terjumpa post nih...

So kalau kome nak pangge teman dugong...
Still no problem...

But you can also call me Danjuro San or Danjuro Arato...

Juzo arigato kuzaimas...

MUTHU & INTERVIEWER AGAIN

Interviewer : 'Just imagine you're in the 20th floor
of a building and it's on fire. How will you escape?'

Muthu: 'It's simple.. I will just stop my imagination. '

MUTHU GOES TO HOTEL

Muthu went into a hotel. To wash his hands, he went to the washbasin.
Then when he had finished, he started washing the basin.
Seeing this, the manager asked what was he doing.
Muthu pointed towards the signboard

'* WASH BASIN * '

ketam

ini olang tua cakap talak pakai akai
itu kelajaan selangor balu belapa bulan
itu contruction sulah belapa bulan

 

m b selangor talak bising
kalo olang talak bising
cakap kelajaan selangor munya salah
lia bagitau benda betut apa

dulu munya kelajaan dacing
sulah sign 99 plojek

lu talak payah ajar m b selangor
macam mana mau perintah negeri
pasai lu pun bodoh

itu pasai lu kena tulun

lu selupa ketam mau ajar anak jalan
tapi lu selalu tido

 

lu memang LAWAK

 

LINK