dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

02 January 2009

bateri laptop

Kalo macam ni la powernya batttery laptop.... gerenti teman akan angkat satu...

10 comments:

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

ku pun nak angkat 3..

9w2AYG @ kembang said...

ala..
lo ader, kembang pn nk jugak.
battery je la..
lappy nyer nk suh si arif beli, kan..
leh?

kuda_laut said...

nak jugak..

dugong_darat said...

nak ais krim....

peihong said...

sape nak boleh order kat teman

sekeping rm30

gambo diatas je la
bukannya battery

9w2AYG @ kembang said...

ala..
ingatkan batery nyer,,
leh gak nk satu..
tp lo pic je, x per la..

peihong said...

beli pic dulu

lepas tu baru beli battery

dugong_darat said...

beli kan teman...
teman up lagi RM 30...

so bayo teman RM 60
bleh dapat free gambo kembang...
ng gambo laptop...

9w2AYG @ kembang said...

aiii..
xperlu la kan ader free pic kembang kan...

peihong said...

rm90 dapat tambahan gambo lurah kembang boleh ka anaz?

hehehehe

Post a Comment