dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

03 January 2009

Masih kah kau ingat



masih gambo-2 nih...
dulu kawan teman yang post...
teman pun ader gak copynyer...
tapi teman tak pasti,
yang ni typo error ker atau kenyataan yang sebenar...
so saper menteri tu sekang...???

tapi yang berita nih adalah kenyataan...
bukan silap-2 nyer...
so bila mau bikin???

No comments:

Post a Comment