dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

17 February 2009

analisis lepas tengok

teman dah nengok gambo si eli tido
2 keping je
teman tak tau le berapa keping gambo yang tersebar
harap ada lagi sebab yang ada kualiti kurang memuaskan

pendapat teman lepas nengok gambo tu
ajengan lesak meno si eli ni tido jadi

nengok kan eli tido ni teringat teman kat satu jokes

mengapa kalo nak tido mesti pakai spec
supaya tak rabun dalam mimpi

tawar letak jawatan?
baik letak je terus.

lepas ni kes mike ni eli jadi reference kes
kot kot ada gambo najib atau khir toyo mandi bogel
boleh suruh deme letak jawatan jugak

kalo gambo tak bermoral pun kena letak jawatan
banyak tu kalo dipunggah dalam internet

wa chow sin

1 comment:

DatOk ZeQ said...

kalau nak tengok gambar2 klik blog aku..

Post a Comment