dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

28 February 2009

dah ujung bulan

macam biase le kalo sesiapa yang keje
asal ujung bulan je tentu nak tunggu gaji masuk ye tak

atas sebab itu le PACC nak kena jumpa 2 MB Perak tu
tak kan nak bagi gaji sampai 2 kali.

Allo PACC,
exco pulak macam mana?
cuba cuba le tengok jugak
maklum le Perak ada 16 orang exco

Katakan la lepas siasat
PACC bayo gaji MB kat DS Ir Nizar
apa maksudnya ya?

wa chow sin

No comments:

Post a Comment