dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

08 February 2009

Layan dulu...

Betui kater brader rantong tu....
hehehehehe...
asyik layan pala ng politik jer...
jom kita karaoke pulak...

3 comments:

paloi bin mulau said...

muahahahha...mcm tak caya pulak teman nengok sampai abih hehehe

mamat mana le yg geli tu kan

bs776 said...

aduhaiiii geli mat geli mat sampei la ni teman rase geli mat... gelak sorang sorang...
ade lagi ke karaoeke lagu rope niiii nak teman download....

dugong_darat said...

ade lagi bro bs776...
nnt teman embedkan lagi...

Post a Comment