dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

10 February 2009

Seribu orang masa perhimpunan

Seribu...???

kira pandai la juga media electronic 2 3 4 5 6 7 hari ni...
kalau idak yang mai 10 ribu jadi 100 orang jer...
kalau idak yang mai 15 ribu jadi 150 orang jer...
kalau idak yang mai 75 ribu jadi 221 orang jer...

matematik tahap darjah 6 tui...

sebenaknyer bukan aper...
bila event PR, rakyat terlalu ramai yang mai...
tu yang payah nak kira tu...
so depa buh jer la no...

bila event BN baru nih...
aku tgk adalah 1o buat bas...
kete tak mandang...
so sepuluh kali 40 dalam 400 orang...
kut ader tambah lagi dalam 50 kereta...
(sebab kalau lebih confrem jalan jem...
masa ronde kat area tu...
sambil bwk motor dengan kelajuan 60 km/h...
sambil bwk nasik 10 bungkus...
bleh lenggang kangkung lagi...)
so 50 kali 4 dalam dua ratus...
ok la kasi up sikit...
100 kete, so ader la 400

so lepas dikira campur tolak bahagi sifir buku 3 lima
ader 800 orang...
aik maner datang lagi 200...
isk isk isk...
matematik F9...

waaaaaaaakakakakaka....

No comments:

Post a Comment