dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

21 February 2009

YB dari PR...

ada blogger yang kutuk YB YB PR
dengan macam macam kata kata nista
sampai teman pun tak berapa lalu nak baca (tapi kena baca)
dan sampai tak lalu nak taip kat sini

yang buat teman heran tu
dengan kutukan deme tu
dengan cacian deme tu
dengan makian deme tu
YB YB itu la yang dikejo dek Najib untuk suruh lompat
yang itu jugalah yang disogok

terima kasih kat najib sebab secara tak langsung menjadi
AJK Penilaian Prestasi YB Pakatan Rakyat
mana YB yang tak eluk kena keluar dari PR
masuk BN atau jadi bebas tapi sokong BN (sama le tu)

Bayangkan sebelum ni dalam suratkhabar
ditulis 2 adun PR di Perak didakwa terima rasuah
tapi la ni wartawan kena la tulih
2 adun bebas yang sokong BN didakwa terima rasuah

heheheheheheheheehe
sendiri mau ingat

No comments:

Post a Comment