dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

29 March 2009

PRK P059 Bukit Gantang - penyokong bn

teman baru bangun sebab semalam sibuk edit video... ciberboron tengah mandi tepon dia bunyi tak berhenti... teman tolong angkat tepon, topeng perak yang cuba hubungi... rupernyer cerita panas... penyokong bn bercakar semasa-sendiri. aper sudah jadi nih... pelik sungguh rasa dihati... sampai FRU tolong lerai mereka tadi... hik hik hik...
Blogged with the Flock Browser

7 comments:

Anonymous said...

mereka tak dapat duit belanja le tu dah habis shopping kat KL

dugong_darat said...

hehehe

maybe jugak anon...

yang lagi best...

ader yang kabo teman, pergaduhan antara penyokong KJ ng Mukhriz berlarutan sampai ke sini...
ajenyang handei deme nih....

hehehehe

umialia said...

jgn pulak dia kata PR yg provoke

cikgu said...

terima SMS tentang hal ni. so confirmla. Ni mesti PR yang provoke nih. Bukan aku cakap, tapi lazimnya begitulah jika berita muncul kat media angkat bakul.

Anonymous said...

Depa memang dah tak sebulu. Lebih-lebih lagi tak dapat duit poket. Lagi la tak sebulu. Bagusla..

paloi bin mulau said...

dengor citer beend bawak budak2 plkn ulu kenas dan bagi budak2 tu vest beend hehehehe betoi ke? patut le teman nengok muka budak2 tu mcm baru abis sikol je muahhahahaha

peihong said...

yang ni confirm paloi sebab teman sembang ngan mak budak tu sendiri.

Post a Comment