dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

03 March 2009

SLIDESHOW SUK Perak dan Sidang Tergempar DUN Perak

6 comments:

Anonymous said...

pasti malam nie penuh dengan perkataan tidak sah dan temuramah-temuramah yg terpilih untuk mengiakan sidaang itu tak sah ditv 3 suku .aku tak tahu undang-undang . jadi aku tak tahu nak komen . aku berpendapat Ds Nizar dan Adunnya ambil tindakan cepat ,tepat dan ikut undang-undang selepas ini. sebelum umno bersedia untuk bertindak kotor

peihong said...

menidakkan dan putar belit dah keje deme

yang kita nak keadilan

kesian kat rakyat

masa deme takeover tak nak tunggu keputusan mahkamah

bila tang PR kena tunggu keputusan mahkamah pulak

rakyat le naya

krskintaselatan said...

Tahniah yop, teman tengok dari jauh aje

peihong said...

jangan jauh sangat yeop.... rapat le sikit...

Anonymous said...

sdr pei hong.. mike ni pakar undang2 ke? Atau hakim besor ke? Tapi teman peronah dengor nama mike ni....

peihong said...

pakar undang-undang?

hakim besor?

semua tidak... sekadar rakyat biasa je....

pernah dengo? mike tengok cerita jat li berlakon as wong fei hong kot...

Post a Comment