dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

02 March 2009

terjah yang gempak

*kene guna ganti nama diri yang lain...

aku tengah duk baca blog sambil edit video untuk bagi kome tengok...
tetiba MSK masuk dalam bilik terjah kami semua...

"what going to happen in next 48 hours........."

mak aih...
gua tengah beron-beron nih dia tanyer soalan camtu...
sambai masa gua type post nih...
gua masih berpinor mater duk pikior mende yg dia trojah tu...
bermacam2 teori yang keluaq...

yang pertama...

akan ader rusuhan....

yang kedua...

BN yang tender ADUN dibubarkan...

yang ketiga...

Dato Seri Nizar kene tangkap ISA...

yang keempat...

Persidangan UMNO ditunda...

yang kelima...

Pak Lah tak jadi letak jawatan...

yang keenam...

najib kene pecat...

yang ketujuh...

ZzzzZzzzZzzzZzzz.........

gua pun kene tiduq....

p/s kome jangan percaya dengan dengan SMS supaya berkumpul di SUK tu... kome pun sebetuinyer tak tau kat maner deme nak bersidang... itu adalah provokasi sahaja.....

No comments:

Post a Comment