dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

20 April 2009

Apa khabar Perak...???

waaaaaa...

sikalang ha....

itu orang sulah tak tau mau cakap ka...

bila sulah luluk satu pihak saja...

lia sulah jilat sendili punya ludah...

dulu punya jam...

tak bleh itu tak bleh ini...

haram itu, haram ini...

tapi sekilang sudah boleh talak haram...

kasi lagi ramai mari-mari...

apa punya orang...


jom pegi itu lumut...

ala JOMHEBOH wooo...

p/s ala orang cedera telinga...

3 comments:

tonka said...

salam...betul dulu hari hari muka dia aje ni tak boleh tu tak boleh. skrg ni semua boleh ha

joepengkalan said...

wakakak..
dulu lain sekarang lain...dulu bujang sekarang dah kawen...wakkakakak
pelik gak kan..kenapa senyap lak tok mufti kita tu...bukan nak ngate cuma musykil je...

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

lia mau lia punya gambar kasi tibalik kot...ayaaaa..
manyiak kisian oo wa tengok lia..

Post a Comment