dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

16 April 2009

Biar betui

Teman ni duk dlm kete on the way balik ipoh...bru lepas dari tol jelapang.

Elok je lepas tol,lebih kurang 500 meter,ternampak segrombolan trak FRU dlm perjalanan menuju je utara. Lebih kurang 5 jentera berat FRU sarat dgn tentera mereka,dlm keadaan tergesa-gesa untuk ke arah utara.

Sebab ape teman tak dpt dipastikan lg...

7 comments:

shamsuleffendey said...

nak ke Penanti le yop. PRK kat sana plak

man kuale said...

Depa p kuala kangsar kawal sultan baca yasin, aku heran lah sekarang nak buat baca yasin pun kena kawal fru entahlah nak jadi ape dgn perak le ni... moh le kuale esok lusa banyak majlis panjut pun nampaknya dah mula d pasang...

Pyanhabib said...

berkampung le kat penanti!

Pokteh K.TRG said...

mung ni kalu tak 'kenan' pilihanraya... 'meroyan'..

kah kah kah keh kih kih...

JANGANG MAROH..! teganung pung nok buborr DUNG gok ni..

paloi bin mulau said...

19 april ni majlis sambutan harijadi sultan perak. apa deme takut org nak berdemo ke? ishhh orang perak baik2 belaka.

dugong_darat said...

thanks for the info man kuale...

ate aper ke hei nye sampai camtu sekali tu...
nak baca yassin pun kene FRU...

to bro pyan...

jumpa di sana nnt...

to Budak ipoh timur...

same-same ler kita...

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

Post a Comment