dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

25 April 2009

bila Toyota Camry dilelong

apa akan jadi bila lepas toyota camry dilelong, MB Zambry diputuskan tidak sah sebagai MB Perak oleh Mahkamah Tinggi?

3 comments:

Mamai said...

Kalau ada tarikh dan tempat untuk lelong keta nie tolong bagi tau kat kengkawan yer boleh la kita beli....takut Kambing itam nie lelong kat keluarga dan kawan dia jer

Anonymous said...

silap2 dia lelong bawah pokok demokrasi tuh.. amik berkat lelong plak yg pecah tu..kekeke... susah yeop, skrip mahkamah kita ni dah buleh baca dah... usah le nak harap lagi.. badan perundangan dah kena cabul! - Neo

peihong said...

tu le diaanya... kalo ikutkan gaya memang skrip dah ready. tu yang boleh nak lelong camry.

tapi mana le tahu kut kut skrip yang zamry tengok baru draft. skrip finalnya siapa yang tahu...

apa pun skripnya memang teman menunggu dengan hati yang terbuka

Post a Comment