dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

07 April 2009

PRK N29 Batang Ai - Keputusan Tidak Rasmi @ 6:45pm

TIDAK RASMI : Walaupun masih ada 5 peti lagi yang belum dikira; BN menang di Batang Ai dengan majoriti 1600 undi lebih.

8 comments:

Anonymous said...

terlepas batang tak pe asal 2 bukit dalam geggaman

Anonymous said...

Batang Ai tu belum bangun lagi dari tidur

peihong said...

tak cukup keras nak tembus dara BN kut

Anonymous said...

mungkin banyak sangat tekanan,internet pun kurang

peihong said...

mungkin jugak tapi tak pa lain kali lawan lagi... rasanya pilihanraya negeri sarawak tak tahun 2010 mungkin tahun 2011

Anonymous said...

PKR tak guna Goji.mentalk atau urutan tradisional kah

Ibn Ishak said...

biasa la adat pertandingan...ada menang ada kalah..PR dah biasa kalah, BN kalau kalah menangis dia (sebab byk duit hilang...).. itula politik wang BN namanya...

peihong said...

to anon 7:25pm

Batang Ai tengang waktu pagi je la... hehehehe

to ibn ishak :

kalah hari ni bukan makna kalah selama lamanya... masih ada harapan untuk perbetoikan jentera. nest time lawan tetap lawan...

Post a Comment