dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

02 April 2009

PRK P059 - Bukit Gantang - Habuan Petugas BN

teman ucapkan terima kasih pada en akira8047 dengan link yang menarik nih....


betui la kater TGNA...

Rasuah...

nak beri... salah...
tak beri... kalah...

hehehehehehe

p/s terdesaknyer deme nak cari petugas

to akira... bila nak jemput ke kedai kopi tu... menarik jer... nanti kita gi minum kat anje...

4 comments:

Orang Penang said...

Ya lah....kita tau semua kan...klu tak ada $$$$ mana ada jentera bn/umno jln...mogok!!! Tapi klu ada $$$$ semua jln,,,, yg tak 'X' BN pun kdg2 pi menyibuk juga (biasalah ada $$$kan:-))

Anonymous said...

Duit ni xmasuk kot, sebab kosong jek bilik gerakan.. Masuk kat sapa agaknya? Ce g check kat Danok tengok..

Anonymous said...

Disahkan palsu. Sesungguhnya fitnah itu lebih bahaya dari membunuh!

dugong_darat said...

to anon 3.30am

memang la teman dapat dari blog kengkawan lain...
tapi semalam ader pengakuan ikhlas dari orang kuat umno kat trong...

deme pegi tapi tak dapat lagi...
siap ader bawak surat original lagi...
(original photostat)..

Post a Comment