dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

07 April 2009

PRK P059 - Bukit Gantang - Terima kasih pengundi Bukit Gantang

Laporan terbaru yang telah disahkan.

Peratusan undi yang telah keluar mengundi adalah 68.3% setakat jam 3.30 ptg ini. Walaupun tak mencapai sasaran tetapi sudah cukup bagus.

Walau apa pun keputusan undi nanti, teman tetap ucapkan terima kasih sebab keluar mengundi... anda yang bakal tentukan masa depan anda...



*HOT *HOT *HOT

hampir semua pemimpin kanan BN telah pulang ke Hotel memasing... Semua dalam muka yang mencuka teruk... ditanya oleh seorang wartawan di lapangan, mereka kater no komen sambil menggeleng...
Blogged with the Flock Browser

4 comments:

peihong said...

info mike ni lambat sikit...

pemimpin kanan BN dah mula masuk highway balik KL daaaa

kuda_laut said...

amboi..cepatnye mike tau ye peihong..mike ada mana weihhhh????

Anonymous said...

Itu tanda mereka akan kalah lee tu kita faham kalau mereka dah tak ada ditempat pengiraan undi bererti mereka kalah le tu

jinbara said...

salam...
ok la tu kurang skt jem kat sana aku kesian kat orng sana asal kan puak menteri nie lalu semua kn ketepi...so biar depa blk..aman b.gantang...

Post a Comment