dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

07 April 2009

Selesai akhirnya

9.20pm Maklumat rasmi. PAS memenangi kerusi Parlimen Bukit Gantang dengan majoriti 2,789 undi. Calonnya, Datuk Seri Mohd Nizar Jamaluddin mendapati 21,860 undi manakala calon BN, Ismail Saffian mendapat 19,071 undi. Calon bebas mendapat 62 undi dan hilang wang deposit.

Ini bermakna PAS mengekalkan kerusi tersebut dengan tambahan majoriti, berbanding 1,566 undi pada 2008.


Aku dah tak larat nak type... aku copy paste dari Malaysiakini je...

Aku nak sambung tiduq...

BYE BYE SAYANG AKU SEMUA....



.

.

.

.

.

isk isk isk...deme aku tak bleh tiduq lak...bro pyan habib ader diumah blogger nih... dia nak belanja makan ler pulak...


AKU SYUKUR KEPADA MU ALLAH...

terima kasih kerana pulangkan hak kami... HAK RAKYAT




HIDUP RAKYAT

HIDUP RAKYAT

HIDUP RAKYAT




p/s abg pyan habib kabo...

ORANG PAKATAN SUKA BUKIT...
ORANG BN SUKA BATANG...

hohohohohohoh