dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

18 April 2009

Telah di konfemkan

baru jer tadi topeng_perak call teman, menyatakan yang UMNO atau BN tidak akan meletakkan calon di pilihanraya kecil N15 Penanti...

sebab aper...??? aku pun tak tau...

2 comments:

abgBro said...

bior bebenor yeop...leh caye ker? kan umno kuat lebong...khekhekhe

dugong_darat said...

tu la masalahnyer abg bro...

teman cuba cari geng-2 lain...
deme cuma dapat Umno hampir pasti...
tapi mai kat topeng nih, dia petik dah sure...
konfius gak tu...

Post a Comment