dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

13 April 2009

Tiada tajuk

Tau tak ape nk tulih.tgk gambar je dah ler.

8 comments:

Anonymous said...

anda sedang bercuti di TIARA BEACH RESORT, PORT DICKSON!! selamat bercutiiii...

matcomot said...

jemput dtg umah.dah dekat tu

Anonymous said...

baik punya tempat cuti....kah kah...ada masa gak bercuti...saya no time....frm bro ishak

Anonymous said...

seronot le hangpa bergumbira kat sana aku yang tinggai ni dah tak berapa buleh nak berjalan penangan mee udang & ketam Kuala Sepetang. semuga hangpa bergumbira di sana
aku yang sadis alfaberlian

POKTEHrĕ said...

boring, boring gak.. jangan sampai kau pegi pujuk mana-mana ADUN atau MP suruh letak jawatan atau pun kau doakan suruh cepat mati (na'uuzubillah...) supaya dapat diadakan pilihanraya lagi...! jangan yeekk!!! aku ni penat perihal di Bukit Gantang tak ilang lagi... kau tak apa arr... duk enak-enak bercuti..

cauww...

pokteh kuala terengganu.

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

anje...takkan hang mandi kat tempat kekanak lak...

peihong said...

mandi tempat kanak kanak terus kolam kering la ummi... hehehehehe

dugong_darat said...

tak boleh mandi tempat bebudak tu...
sebab ader sotong 8 kaki...

*dibaca oleh wak albanjari

Post a Comment