dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

10 May 2009

asei jangan diungkit sudah le

lagi tahan ISA dibebaskan... baguih le tu. buat apa disimpan lama kalo tak de point. buat maki dek rakyat je.

cuma satu je le. jangan diungkit hal pembebasan ni kemudian hari seperti ada perwakilan UMNO yang mengungkit pembebasan Awar Ibrahim dulu.

sebab bagi teman bila diungkit... TAK COOL...

lagi satu jangan le dok gebang suruh ucap terima kasih kat kerajaan BN. Dah deme yang tangkap dan deme jugak yang keluarkan jadi buat apa terima kasih. lain le kalo kerajaan BN yang tangkap, kerajaan PR yang bebaskan abru le betoi ucapan terima kasih tu.

kalo kerajaan BN gebang pasai nak kan ucapan terima kasih... TAK COOL...

hahahahaahaha

wa chow sin

1 comment:

Seladang said...

Rasa-rasanya Hishamuddin dan Najib Rosmah nak cuci bilik-bilik di Kemunting. Nak keluarkan tender pada kroninya. Lepas tu pulun baliklah mangsa!

Post a Comment