dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

13 May 2009

@($#%^(*%) (@&#)*#%_ ^@%@#^

!&@^&#*^%@ ^%(@$%!@*&^ ^&!$^*$%

%$$#!&^$* ^*%#*@$*^% *&^!%#$^%#*

7 comments:

mamai said...

@#%%$^^^*&&**(*()()(_)++_
???????!@%^%U*))(_)>>>....

aku tahu kau marah

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

hahahaa...

#^&%&*%^ ^&)(%%^#$%@#$78 ^%(%%#$%#&
terjemahan daei ayat di atas berbunyi..

"adikku anje..gi ambik wuduk..kang setan banyak bertenggek dihati tu..hehehe"

fajridil adha said...

&*^*%%^&$^%#&%^&^%^$^%#%^$&^^*)&(%$^%$^%&(^

relax..
[my blog]

joepengkalan said...

keh keh keh...itu aku tau...dlm gencatan jari,mike dah gatey nak memosting gak..hehehhehe

apa2 pun lepeh asor ni ce mike ke ehsan..mane tau nengok muke jamberi amek order tu boleh nenangkan sket hati mike tu...wakakkaka

Anonymous said...

teman tau miker tgh bengang...hehehe...apa kata miker..zzzzzzzzzzzz jer buat seketika..hahaha

-chaah-

Hijat Panjang... said...

$$%$^%&*(()__))@@#@#@###$@$$#%#%$#%^$%#^%?<>>?>:?>>>
">>>>>>
:{"
:"
""

sabar Lah Labu... Kemenangan akan kita terima jua... Takbirrr...!!!!

peihong said...

allahuakbar
allahuakbar
allahuakbar

Post a Comment