dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

01 May 2009

#Hot# Bomoh Sidang DUN

Teman terima sms seperti kat bawah ni...

"Slm. Info shahih dr peg suk. Exco knan bwa bmoh ke dun pg smlm utk psiapan sdang dun 7mei. Suk subahat benarkn dun dmasuki oleh org asing tnpa kwalan. Mhn sebarkn kpd umum. Ini tndkan khurafat umno"

Info nih dtng dr sumber yg teman sahih.

Teman cuma forwardkn ke blog. Tapi........ teman percaya deme nih memang bleh buat perkara camni....

3 comments:

Fendi said...

leks la bro... stakat main bomoh tu kira besa laaa... lagipun main bomoh x sebabkan pertumpahan darah pun. kecoh laaa. hik hik hik

bila mau hang out nihhh??? chet

dugong_darat said...

hehehehe

teman baru jer balik dari bagan dato...
anak pak karamu kawin...

nak ajak malam takut si joe dah nak balik...
nak ajak breakfast, teman tak tau kui braper bangun...

nnt roger-2 lain

joepengkalan said...

cehh...
awok nunggu sampey ke malam..x de lak koling2..heheheh...
x pe...lenkali la lepak minum...awok baghu sampey kolumpo je malam tadi...

Post a Comment