dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

25 May 2009

mengapa ada tolak ansur?

Najib kata kat HINDRAF jangan nak demand kalo tak nak kena ISA.

heran teman? sapa ada reminder pulak? setahu teman ISA ni mana ada tolak ansur? tu pasai bicara pun tak payah terus tangkap dan sumbat ke kemunting je? kenapa kali ni ada tolak ansur?

awat ada tolak asur kali ni, najib ooooiiiiiiiiiii? hang TAKUT ka?

wa chow sin

2 comments:

mamai said...

pelik najib cuba bermain politik heheheh

peihong said...

takut hilang undi....

Post a Comment