dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

04 May 2009

Senyap jer

Dulu....

mana itu zaid...

saya mau debat dengan dia...

tengok dia berani tak...???


zaid ibrahim berkata...

ok no problem...

mari lah saya berani berdebat...


lepas tu rais yatim kata...

.
.
.
.
.
.
.
.

tak kater aper pun...???

2 comments:

Mamai said...

Rais kata celaka la Zaid tu dia berani pulak.....
kena la aku diam nanti aku puylak jadi macam mat mulut busuk bila berdebat....

dugong_darat said...

hehehehehehe

Post a Comment