dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

07 May 2009

Sidang DUN Perak : terlupa gamakya yang Raja Nazrin dok menunggu

dok kisahkan usul tuko speaker, lantik speaker haram. tutp mic adun pr dan speaker, bertikam lidah, halau menghalau dan sebagainya semua terlupa Raja Nazrin dok menunggu untuk merasmikan Sidang DUN Perak yang la ni tengah dok lepak di Kamar DiRaja. Wei berapa lama kome nak biorkan Raja Muda menunggu?

3 comments:

Anonymous said...

aduhai yop...letih nengok kan keadaan kat sidang DUN ni..ater apa nak jadi lepaih ni.
Raja miker puasa ker ari ni sampai tak buleh berkata2 sepatah dua untuk menenangkan keadaan dalam dewan tu?

-chaah-

soklan said...

aku sekarang ni kira nk !@#$%%^&** sultan jer..ye la kot chaah, puasa dari berkata2..haramjadah tul UMNO/BN ni...

pss..kata kat UMNO/BN xkena tangkap kan?

peihong said...

yang klasik nya tu sidang belum mula rehat dah 2 kali

Post a Comment