dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

11 May 2009

suasana di bangunan SUK Perak selepas keputusan mahkamah 1





tbc...

4 comments:

mountdweller said...

Ha..ha.. FRU bimbang bangunan SUK lari ke Gunung Keledang!

Anonymous said...

mcm nak istihar darurat je.. masa perompak masuk xda ke kawalan mcm ni? tuan umah nak balik dia kurung umah mcm ada perompak lak. alahai.. tugas oh tugas.. yg mangkaq boss aku la.. ikut je mcm lembu kena cuk idung!! x menilai pun kesan malah semborono atas alasan ancaman. apa nak heran ikut yg betul pun kalu PR pegang aku polis gak. Appaaaraaa... balaci umeno je gadai tanah melayu ada la.

Anonymous said...

hahahah bab gadai tanah melayu best ni! link kay bawah:-

Fakta isu tanah melayu terutama rezab melayu N.Perak:-
http://www.perakinfo.com/pdffolder/isutanah.pdf
http://www.shukur.org/v4/component/option,com_smf/Itemid,105/topic,20061.msg87468/
http://prk059.pas.org.my/index.php?option=com_content&view=article&id=86:fakta-umno-khianat-tanah-orang-melay
http://perakexpress.blogspot.com/2009/04/umno-tipu-melayu.html
http://perakdaily.com/?p=738


FAKTA sesuatu yg bertarikh,bertempat,siapa dan siapa dan berilmiah...

peihong said...

sabo je la anon 954 dah keje nak bat macam mana... tadi di SKU pun teman sembang ngan satu pegawai polis.

katanya benda ni patut selesai jika sultan bubar dun dulu.

teman kabo kat dia apa kata bagi tau je kat bos kome tu (ketua polis perak) supaya buat satu balai depan suk ni. benda yang sama juga teman cakap kat jurugambar NST tadi... eluk letak kan opis depan suk. senang nak keroje.

Post a Comment