dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

18 June 2009

sprm tunggu apa lagi ni?


Stadium mini Manjoi di sini yang siap tiga tahun lalu tidak dapat digunakan kerana dikatakan gagal mengikut spesifikasi ditetapkan oleh Persekutuan Bola Sepak Antarabangsa (FIFA).

Datuk Bandar Ipoh, Datuk Roshidi Hashim berkata, padang bola sepak di stadium itu didapati tidak mengikut ukuran sebenar yang ditetapkan menyebabkan ia tidak boleh disewakan untuk sebarang perlawanan.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

datuk bandar sendiri dah besuara, sprm dok buat apa lagi? tak kan tidoq kot? pi tengok siapa kontraktor? siapa jurutera yang sign? siapa arkitek yang buat plan? siapa approved plan?

wa chow sin

3 comments:

tekong manjung said...

mana boleh siasat,jgn marah SPRM,ni kan untuk 1MALAYSIA,UBN sentiasa " BETUL "..ni lah 1MALAYSIA,kalau hal PR,kelam kelabu,hal UBN masuk kelambu..hahaha

mamai said...

nak siasat hehehehe tunggu ajer la stadium tu runtuh....sekarang nie SPRM sibuk kempen one malaysia

Anonymous said...

lingkup lagi duit rakyat, disonglap oleh kontraktor Puak Puak UMNO.

Post a Comment