dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

12 July 2009

bisnez

bisnez paling menarik sekarang ni tak lain tak bukan... jual benda ni

heeheheh semua nak kan diskaun 20% tol gula gula PM 1Malaysia.

wa chow sin

3 comments:

mamai said...

aku dah ada satu nak order lagi satu pasal nak diskaun hahahaha

Sesumpah said...

Aku nk jual yg aku punya. Agak2 ada org nk tak? Ala murah ajer. Sekali ganda drp harga yg aku beli ari tu...Hahahaha...

Touch N Go User said...

masukkan jer dalam mudah.my...kompom berebut-rebut orang call ko nakkan benda-benda alah tuu....tak caya add ler tengok...

Post a Comment