dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

14 September 2009

bila kera disusukan part 2

ronda ronda ke blog kekawan lain ada pulak gambo ni... macam kene je ngan post teman sebelum ni


berapa harganya dalam ringgit malaysia?

sumber gambar : topeng perak

2 comments:

paklang ca said...

ala menda ni dah lama dah jadi...baru nak sedaq...susu dah dekat nak habih dah bagi kat org pasai nak bagi laku benda malaysia diluaq negara...

peihong said...

yang heran tu untung takat tu jugak...

Post a Comment