dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

07 November 2009

yahoooo selamat kereta kawan kawan aku

hehehe lepas kena pressure dan feedback yang kata langkah kerajaan untuk mewajibkan pemeriksaan puspakom untuk kereta lebih 15 tahun akan menyusahkan rakyat maka MITI announce langkah ni tak akan dilaksanakan.

satu sistem akan dikaji untuk memastikan tahap keselamatan kereta berusia lebih 15 tahun sebagai ganti.

kalau la boleh fikir dulu sebelum cakap kan ke lagi afdal...

p/s : ada sesapa nak beli nissan sunny tahun 1984? rege boleh cerita

wa chow sin

4 comments:

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

nasib aku naik bas..

Anonymous said...

alhamdulillah..baguih la tak jadi buat.. tp depa ni mmg suka camni..lempar satu mende tak pikir abih..pastu baru la nak tarik balik..tu pun lepas kena pressure.. ampeh betoi - Neo

Anonymous said...

salam semua,
pembatalan peraturan itu sebenarnya pengisian untuk mengherokan 1 malayasia. politik!

Budak Ipoh Timor said...

kawan aku ngah carik keter. halo aku klu kete tu masih blum disunting k

Post a Comment