dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

06 December 2009

Kuatnya Makhluk Allah nie membodek...


Kalau diperhatikan kat Sinar Edisi Perak. Makhluk Allah yang sorang ni rajin sangat bagi komen. Asyik muka dia ajer yang keluar di surat kabor.

Nak dikatekan jawatannya besor idak le sangat baru jadi Naib Ketua Pemuda Simpang Empat Hutan Melintang. Diulangi.... Naib Ketua Pemuda Simpang Empat Hutan Melintang tapi lagak dan gaye nyer macam orang no.1 Malaysia.

Asai ader ajer isu yang melibatkan pembangkang, ade le yang dikomen nyer. Dulu isu bole la ni isu pijok le pulak.

Agak-agak nyer membodek untuk mempopularkan diri kat Tok Zaid kut.

Kalau macam gitu gaye nyer....

RENTIKAN LE !!!

Memo :
Che Det pun dah kata UMNO ni busuk hingga ke usus. Penyokong kuat cuma golongan tak terpelajar dan orang-orang kampung yang tak abis SPM. Macam tu ke nak diharapkan memerintah Malaysia nie. Buat ditipu dek Org Putih aje le nanti...

1 comment:

Budak Ipoh Timor said...

tengok kaler kulit la bro...bukanke tinted sama cam kembor 'Ghandi' tuh

Post a Comment