dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

16 December 2009

Senarai MP - Yang Ponteng

PAS

P008 Pokok Sena - PAS - Mahfuz Omar
P016 Baling - PAS - Taib Azamudden Md Taib
P057 Parit Buntar - PAS - Mujahid Yusof Rawa
P101 Hulu Langat - PAS - Che Rosli Che Mat

PKR

P052 Bayan Baru - PKR - Zahrain Mohamed Hashim
P058 Bagan Serai - PKR - Mohsin Fadzli Samsuri
P094 Hulu Selangor -PKR - Zainal Abidin Ahmad
P098 Gombak - PKR - Mohamed Azmin Ali
P109 Kapar - PKR - Manikavasagam Sundaram
P121 Pantai Dalam - PKR - Nurul Izzah Anwar
P124 Bandar Tun Razak - PKR - Abd Khalid Ibrahim

DAP

P043 Bagan - DAP - Lim Guan Eng
P046 Batu Kawan - DAP - P. Ramasamy
P049 Tanjong - DAP - Chow Kon Yeow
P050 Jelutong - DAP - Ooi Chuan Aun
P051 Bukit Gelugor - DAP - Karpal Singh
P103 Puchong - DAP - Gobind Singh Deo *
P122 Seputeh - DAP - Teresa Kok Suh Sim

p/s... tak mau komen lebih-lebih... sebab dalam ketakutan... ader orang nak bogelkan aku... takut nyer.....

3 comments:

Anonymous said...

1.katakan kan lah undi pada malam itu BN=63, PR =80. Aku berani jamin, Speaker akan pospon pengundian.

2.katakan lah pulak, BN kalah pada malam itu , aku berani jamin, kerajaan tak akan letak jawatan.

3. betul tak kata aku ?

peihong said...

next time kena la bagi jadi iaitu undo BN 63 - PR 80 baru kita boleh tahu.

masa tu baru aku boleh jawap soalan ko ni anon...

Anonymous said...

baru le aku tahu ramai lak yang ponteng tu sbb bebanyak blogger asyik salahkan mp pas jer....

Post a Comment