dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

12 July 2009

bisnez

bisnez paling menarik sekarang ni tak lain tak bukan... jual benda ni

heeheheh semua nak kan diskaun 20% tol gula gula PM 1Malaysia.

wa chow sin

Manek Urai - Selamat datang.

Salam semua. Agak lama teman tak update blog. Teman agak sibuk mengerojekan projek video Pentas Kita, Karya Kita dan juga beberapa video lagi. Sampaikan teman ke Manek Urai masa penamanaan calon dulu pun idak la pulak teman update kt sini.

Untuk tidak hampakan kome,trima la buat tangan teman dari hari penamaan calon hari tu.

Khas dan hanya ada di Kelantan sahaja.

Jom Tuntut Hadiah Anda !!!

PM sudah mengumumkan hadiahnya sempena 100 Hari, dia menjadi PM Malaysia. Adakah anda layak? Kalau layak moh kite tuntut hadiah tersebut. Kalau tidak, baik kau orang duduk diam-diam saja.
Aku pun tengah memikir tang mana aku boleh tuntut hadiah tersebut. Kena tengok banyak kali, mana tau ada yang tersangkut tapi setakat 10 kali diulang-baca. Satu pun tak ada.

Cuma nombor 8 aje yang boleh aku nak merasa, tapi kenalah aku cari bini kat Sabah atau Sarawak dulu. Jauhnya!!!