dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

02 February 2010

Teman vote - BANGANG


Dalam blog member-member ada buat survey... Teman telah vote BANGANG... anda pula???


5 comments:

Anonymous said...

undi tu rahsia lah.....kah...kah..kah..kahh

*gua pun vote bangang....

Anonymous said...

Khalid Samad - pertahan PR = Gantung 6 bulan
Hassan Ali - runding sulit + bawa bloger UMNO + macam2 lagi = Amaran bertulis
JKDisiplin PAS = mempertahankan fuedal : Hasan Ali ada gelaran, Khalid Samad takada
sebenornya HA dah lepas zamannya, teman sokong Khalid Samad, mari kita perjuangkan beliau. kalau tidak pengundi akan 'kirim salam' drpd undi PAS, - Ahli PAS Putrajaya

Anonymous said...

Dalam harakah terbaru, kita nak tanya pada Ahmad Lutfi Othman, Apa istimewanya Hasan Ali buat FC dan disiar dlam Harakah berhubung keputusan JKDisiplin, kenapa tak beri peluang pada khalid samad, ini yang aku gerammmmmmm, apa Harakah juga ada agenda tersembunyi macam puak2 UG tuh, sayang seribu kali sayang PAS yang aku sayang.

joe Pengkalan said...

awok tak ngundi...sebab tak cukup umor...hehehehe

weii dugong...bila mau datang kl haaa??

Anonymous said...

GAMBAR SAIFUL LIWAT 27JUN2008

http://www.ziddu.com/download/8465222/SAIFUL27JUN2008.doc.html

BUKTI SAIFUL PADA 27JUN2008 bersama DSAI dan AIC, MUAT TURUN, lihat gambar dan nilaikan..ADAKAH LIWAT TERJADI ATAU TIDAK ?

Post a Comment