dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

20 April 2010

P094 - Calon Baru BN di PRK Hulu Selangor

Hari ini Barisan Nasional telah mengumumkan calon baru mereka untuk menggantikan calon MIC iaitu P. Kamalanathan dengan calon baru daripada UMNO=APCO. Calon ini bakal menggegarkan seluruh Felda dan hati orang Melayu di Hulu Selangor. Calon yang lebih bersih dan juga dikatakan mempunyai pekerti yang lebih mulia daripada Calon Pakatan Rakyat yang kerap dikaitkan dengan isu arak.

Calon tersebut ialah...
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
En Kamal bin Abdullah

Ini bukan aku kata noh... hangpa pi tanya orang kampung kat area Hulu Bernam. Kene kencing hidup-hidup depa...

1 comment:

Anonymous said...

anaz,
aku takut la depa ngaku si kamal ni masuk islam ke apa apa ke semata mata nak pancing undi ...lepas tu pulak bila time thaipusam depa dok terperanjat beruk tengok che kamal kita ni dok best jer dok sembahyang kat kuil hindu....kalau depa nak menang pun ...agak agak la...ni kalau tak sekat boleh melarat sampai ngaku che kamal ni masuk islam padahal tak...woi puak bn agak agak la bila kempen...takat menyamar melayu tu takpa lagi...aku takut sampai melarat sampai ucap salam...wei!!!!jgn sampai pi situ...sekat bn sebelum terlambat....

-bond

Post a Comment