dari ruyung yang pecah maka sagu bertaburan, 
dari katak yang tidak mati bila menyeberangi jalan, 
dari lembu yang mempertahankan hak namanya, 
dari meja yang ditepuk dan gelas pecah,
dari otak pemikir marhaen yang rendah IQnya, 
dari pandangan serong mata hati, 
dari racauan jiwa yang kacau,
dari kail sejengkal laut dah diduga,
dari anjing yang berjaya meruntuhkan bukit,
dari kelawar yang jaga siang,
dari pungguk yang cuba merindui mentari,
dari tikus yang berjaya membaiki labu,
dari 1Hz ke infiniti,
dan.....

-de' owner-

24 April 2010

P094 - Final Battle will over soon...!!!

Selamat berjuang kepada semua perjuang refomasi...

Selamat berjuang kepada semua perjuang mujahidin...

Selamat berjuang kepada semua rakan-rakan dan taulan aku yang ada di Hulu Selangor nih...

Aku amat berharap esok akan memberikan kejayaan Zaid Ibrahim untuk rakyat Hulu Selangor...

p/s aku ader cerita yang aku nak tulih lepas PRK nih... ada yang terbuku dan tersirat..
Aku cuma tak pasti esok aku mampu sampai berita terkini daripada Hulu Selangor atau tidak... Andai ada aku harap korang tunggu jer la... Kalau takde... korang boleh cari kat beberapa blog lain... macam kat Albanjari, Utara Online, Ali Bagan Pinang, Perisik Rakyat, Zainulfakaq... deme lebih banyak berada di lapangan berbanding dengan aku...

No comments:

Post a Comment